BANDA GOŁĘBI

Podczas pobytu w Łodzi odkryłam  przepiękne książki wydane przez  wydawnictwo TASHKA. Urzekła mnie ich kolorowa szata graficzna i humor, który został ukryty między linijkami tekstu. Dodatkowym atutem książeczek był gatunek literacki, który został wybrany przez autorów - dramat. Dzięki temu dzieci od najmłodszych lat mogą oswoić się z teatrem, bo same, wchodząc w role, bawią się czytając.
Książka, którą pragnę Wam przedstawić jest dziełem Maliny Prześlugi  i Romana Romanowicza i nosi tytuł "Dziób w dziób". W dramacie biorą udział następujące postaci: Gołąb Zbigniew, Gołąb Heniek, Gołąb Stefan, Gołębica Mariola, Wróbel Przemek, Kotka Dolores i Gołąb Janusz. 
Mocarna Banda Gołębi ma wielki problem, bowiem od jakiegoś czasu giną członkowie grupy. Za zaginięcia gołębi (według Stefana, Zbigniewa i innych) odpowiedzialna jest Kotka Dolores. Banda postanawia poszczuć Kotkę Dolores psem. Zamiar ten jednak się nie udaje, bo pies odmawia współpracy. Mimo to plany walki z Kotką są wielkie...
Czy gołębiom uda się pokonać kotkę? Niestety, tego nie mogę Wam zdradzić. Aby przekonać Was, że jest to wyjątkowa książka, zamieszczam specjalnie dla Was jej fragment. Mam nadzieję, że podbije Wasze czytelnicze serca.
Zapraszam do czytania. Można spróbować z podziałem na role z mamą, tatą, rodzeństwem.😉




Komentarze

Popularne posty